Postup líčení pro začátečníky

DSC_5675
Vybavení na make-up máte nakoupené, modelka dorazila včas a je třeba začít. Jak na to, aby výsledek byl co nejlepší? Jeden z možných postupů se dozvíte dnes. Samozřejmě, pokud některé výrobky nemáte, můžete je vynechat a pokračovat rovnou dalším krokem. Nejdůležitější je váš záměr, vkus, talent, fantazie, odvaha experimentovat… A nebát se – v nejhorším můžete vše odlíčit a začít znovu, nejde o tragedii. Časem sami zjistíte, co vám osobně nejvíc vyhovuje, co je pro vás praktické a použitelné, co nepotřebné, co nepostradatelné.

Celý článek...

Chci fotit s vizážistkou,...jak?

DSC_5687

Tento mini-seriál si v žádném případě neklade za cíl tvářit se jako učebnice, event. určení, jaký postup je dobrý, která kosmetika kvalitní nebo jak má vypadat správné nalíčení. Jedná se jen o sdělení mých osobních zkušeností, osvědčených postupů a seznam oblíbených výrobků a pomůcek. Mužům se pokusím přiblížit, jaké tajemné lahvičky a kelímky se vyskytují v dámských toaletkách a koupelnách, a které z nich je dobré nenápadně přemístit do fotobrašny. Modelky se dozví, co by určitě měly nosit ve svých kabelkách a jak se chovat co nejšetrněji ke své pleti.

Celý článek...

Jak se připravit na focení?

Dalším článkem seriálu o líčení a vizáži jsou rady určené modelkám. Praxí se osvědčilo, tyto řádky modelkám předat, pozitivně se to projeví na fotografiích. (Doporučení pro začínající modelky a amatérky)

Líčení
Pokud jste se rozhodly nechat se fotit, měly byste si uvědomit, že se nejedná jen o vaši spokojenost a pohodlí, ale že máte i odpovědnost vůči fotografovi a jeho teamu. Je v zájmu všech, abyste na focení dorazily v co nejlepším zdravotním stavu, příjemném rozpoložení a s pokud možno bezchybným vzhledem a s jasnou představou, co očekáváte vy od fotografa nebo on od vás.
Celý článek...

Model release

Model release - s tímto pojmem jste se pravděpodobně již při své praxi modelky setkaly. Co tento pojem znamená se můžeme podívat ve slovníčku pojmů v modelingu, cituji:

"Smlouva, která má zpravidla standardní formu, podepisuje ji klient a modelka. Upřesňuje činnost, pro niž je modelka angažována. Je to smlouva, kterou dává model souhlas s užitím fotografií, na kterých je zachycen/a (např. publikování v časopise nebo pro použití v reklamě)."

Na druhou stranu, tato smlouva nemusí vymezovat jen souhlas modelu s publikováním fotografií, ale pokud je vhodně napsána, vymezuje i jednotlivé konkrétní podmínky užití fotografií.

Celý článek...

Více článků...

Strana 1 z 2

<< Začátek < Předchozí 1 2 Další > Konec >>

Rychlé odkazy


ACDSee Pro Photo Manager 3.0 beta

Přepracovaná betaverze známého manažeru a editoru digitálních fotografi.

Fotografování lidí 1.díl

První díl seriálu o FOTOGRAFOVÁNÍ LIDÍ. Na webu se seriálem najdete vždy i ostatní díly.

Domácí Studio 1. díl

První díl seriálu DOMÁCÍ STUDIO. Na webu se seriálem najdete vždy i ostatní díly.

Formát RAW 1. díl

Pokud to s fotografováním myslíte vážně tak formát RAW je jedna z věcí bez které se opravdu neobejdete. Nakoukneme tedy pod pokličku toho velmi užívaného formátu a jeho vlastností. Na webu se seriálem najdete vždy i ostatní díly.

Cesta ke kvalitní fotografii 1. díl

První díl seriálu CESTA KE KVALITNÍ FOTOGRAFII. Na webu se seriálem najdete vždy i ostatní díly.