PF 2015

Jak probíhá focení?

_MG_1230_small

S ohledem na časté dotazy o přípravě a domluvě focení zde uvádím stručný popis jak vše probíhá. Celý proces fotografování je nastaven tak, aby výsledné fotografie byly ty nejlepší. Tomu je podřízen celý proces vzniku fotografií, který opravdu není ten, na který jste běžně zvyklí ve fotostudiu ve vašem okolí. Podobným způsobem například vznikají fotografie na titulní strany časopisů, máte tedy možnost se podívat a zažít to, co profesionální modelky. Fotogalerie z focení v ateliéru.

 

Celý článek...

Industrial Act

Industrial Act obal
Během roku 2013 jsem postupně nafotil sadu fotografií nazvanou "INDUSTRIAL ACT".
Jedná se o soubor fotografií pořízených ve starých průmyslových zónách.
Některé fotografie si můžete prohlédnout v galerii v sekci Akty

Chci fotit s vizážistkou,...jak?

DSC_5687

Tento mini-seriál si v žádném případě neklade za cíl tvářit se jako učebnice, event. určení, jaký postup je dobrý, která kosmetika kvalitní nebo jak má vypadat správné nalíčení. Jedná se jen o sdělení mých osobních zkušeností, osvědčených postupů a seznam oblíbených výrobků a pomůcek. Mužům se pokusím přiblížit, jaké tajemné lahvičky a kelímky se vyskytují v dámských toaletkách a koupelnách, a které z nich je dobré nenápadně přemístit do fotobrašny. Modelky se dozví, co by určitě měly nosit ve svých kabelkách a jak se chovat co nejšetrněji ke své pleti.

Celý článek...

Jak se připravit na focení?

Dalším článkem seriálu o líčení a vizáži jsou rady určené modelkám. Praxí se osvědčilo, tyto řádky modelkám předat, pozitivně se to projeví na fotografiích. (Doporučení pro začínající modelky a amatérky)

Líčení
Pokud jste se rozhodly nechat se fotit, měly byste si uvědomit, že se nejedná jen o vaši spokojenost a pohodlí, ale že máte i odpovědnost vůči fotografovi a jeho teamu. Je v zájmu všech, abyste na focení dorazily v co nejlepším zdravotním stavu, příjemném rozpoložení a s pokud možno bezchybným vzhledem a s jasnou představou, co očekáváte vy od fotografa nebo on od vás.
Celý článek...

Red Bull Air Race 2009

predavani_sampus_small_n

Pro fandy letectví a zvláště pak pro ty, kteří sledují světovou sérii Red Bull Air Race, jsem do fotogalerie nachystal několik fotografií ze závodu v Budapešti 2009.

Počasí přálo a tak se můžete pokochat akčními záběry přímo ze závodu, kvalifikace i tréningu.
Více informací o sérii Red Bull Air Race naleznete na www.redbullairrace.com

RED BULL AIR RACE  PHOTOS >>

Kalendář APM 2010

kalendar_APM_2010_sPřipravil jsem ZDE náhled několika fotek z kalendáře pro firmu APM Automotive.
 
Černobílý kalendář aranžo-vaný ve stylu spojení dětí (mechaniků) a autodílů s ponecháním různých bare-vných prvků. Kalendář je formátu A2 na lesklé a lakované křídě tištěný ofsetovým tiskem s matnou laminací a parciálním lakem na barevných objektech.

RAW Editor - Phase One C1

PhaseOne CaptureOne

Lidé, kteří fotí digitální zrcadlovkou by se jistě měli kouknou na program firmy PHASE ONE.
Tento výborný software dokáže z RAW formátem opravdové zázraky.

Zde pár výhod:

  • možnost pozdějšího nastavení vyvážení bílé, ostrosti, kontrastu, saturace barev a barevného prostoru bez ztráty kvality
  • kvalitnější snímky v 12 (nebo 16) bitovém zpracování
  • menší soubory oproti formátu TIFF
  • úprava barevných kanálů
  • částečné odlazení přepalů
  • uložení vlastních nastavení

 

Možností je opravdu hodně, určitě se nedá srovnat s CameraRaw pluginem pro Photoshop. Nevýhodou je trošku pomalejší reakce programu a to, že se jedná a placený software narozdíl od zdarma dostupného pluginu do Photoshopu. Nemá cenu zde popisovat všechny funkce a tak pokud vás tento program zajímá, doporučuji český popis starší verze ZDE a nebo přímo stránky výrobce http://www.phaseone.com

Více článků...

Strana 1 z 2

<< Začátek < Předchozí 1 2 Další > Konec >>

Postup líčení pro začátečníky


Vybavení na make-up máte nakoupené, modelka dorazila včas a je třeba začít. Jak na to, aby výsledek byl co nejlepší? Jeden z možných postupů se dozvíte dnes. Samozřejmě, pokud některé výrobky nemáte, můžete je vynechat a pokračovat rovnou dalším krokem. Nejdůležitější je váš záměr, vkus, talent, fantazie, odvaha experimentovat… A nebát se – v nejhorším můžete vše odlíčit a začít znovu, nejde o tragedii. Časem sami zjistíte, co vám osobně nejvíc vyhovuje, co je pro vás praktické a použitelné, co nepotřebné, co nepostradatelné.

Celý článek...

Chci fotit s vizážistkou,...jak?

Tento mini-seriál si v žádném případě neklade za cíl tvářit se jako učebnice, event. určení, jaký postup je dobrý, která kosmetika kvalitní nebo jak má vypadat správné nalíčení. Jedná se jen o sdělení mých osobních zkušeností, osvědčených postupů a seznam oblíbených výrobků a pomůcek. Mužům se pokusím přiblížit, jaké tajemné lahvičky a kelímky se vyskytují v dámských toaletkách a koupelnách, a které z nich je dobré nenápadně přemístit do fotobrašny. Modelky se dozví, co by určitě měly nosit ve svých kabelkách a jak se chovat co nejšetrněji ke své pleti.

Celý článek...

Rychlé odkazy


ACDSee Pro Photo Manager 3.0 beta

Přepracovaná betaverze známého manažeru a editoru digitálních fotografi.

Fotografování lidí 1.díl

První díl seriálu o FOTOGRAFOVÁNÍ LIDÍ. Na webu se seriálem najdete vždy i ostatní díly.

Domácí Studio 1. díl

První díl seriálu DOMÁCÍ STUDIO. Na webu se seriálem najdete vždy i ostatní díly.

Formát RAW 1. díl

Pokud to s fotografováním myslíte vážně tak formát RAW je jedna z věcí bez které se opravdu neobejdete. Nakoukneme tedy pod pokličku toho velmi užívaného formátu a jeho vlastností. Na webu se seriálem najdete vždy i ostatní díly.

Cesta ke kvalitní fotografii 1. díl

První díl seriálu CESTA KE KVALITNÍ FOTOGRAFII. Na webu se seriálem najdete vždy i ostatní díly.